czwartek, 16 maja 2013

Prezydent nie zrobił laski


Za dużo filmów. Z racji zainteresowania kinem, wszystkimi gatunkami.
Przeglądając dziś wydarzenia ze świata, angielkojęzyczne stacje - BBC, Euronews, CNN, RT News, Al Jazeera, France24 English, przełączyłem na France 24 po francusku. A ciekaw byłem czy nadają coś z Afryki, z byłych kolonii.
I jakież zaskoczenie i od razu jedno skojarzenie.
Napis na dole ekranu, na czerwono, po francusku był nastepujący:

Le grand oral de François Hollande

Więc przez kilka sekund patrzyłem co ten prezydent Francji będzie robił. Jeszcze niżej na pasku pojawiło się 'face' znaczące po francusku to samo co po angielsku.
Ale kurde nie było żadnej akcji!
Z dużej burzy mały deszcz, czy jakoś tak.
Nadzieje były, prysły... e tam...

Za dużo filmów przyrodniczych, chyba warto powrócić do klasyki kina noir...


Dla ciekawych wzmianka po angielsku, po francusku zagadnienia jakie poruszał (wiele, podobno ważnych), po polsku nie robił, po filmowemu też nie :(




8 komentarzy:

  1. Na pewno był to program informacyjny?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno. W sumie chyba tak. No raczej. Już nie wiem, podchwytliwe pytania zadajesz i mnie zmyliłeś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem, podstępny Kminek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a komu mial zrobić tą laskę ? Pani Merkel?:)
    no i tym sposobem dowiedziałam się, ze sa filmy noir:)))
    rozwinę się intelektualnie tu u Was : to nie ironia:)) gdyby kto pytał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jakby tylko Merkel istniała. To może porozmawiamy o slapsticku?
    Kminek!!! Ty już wiesz co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ja nie chcę być być bita,kopana,przypalana bądź uderzana ,no ewentualnie mogę dostać tortem w pysk:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tort, to wczoraj na Komunii jadłem pyszny:)

      Usuń